Neohodnoceno

Slash 9.8 GX AXS T-Type Gen 6 Green (dark)

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
3-5 dní Dostupné od 10/2024 3-5 dní Dostupné od 10/2024 Zvolte variantu
Kód: 5303149 5303146 5303148 5303147 Zvolte variantu
Značka: Trek
196 990 Kč
Kategorie: Celoodpružená kola
Baterie: SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou).
Brzdy: SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové. // SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové
Brzdy - výrobce: SRAM
Gripy: Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On.
Kazeta: SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí.
Kliky: SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, T-Type, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm.
Kotouč: Maximální velikosti
Model: 2024
Odpružená vidlice: RockShox
Pláště: Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce
Představec: Bontrager Line Pro, 35 mm, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm.
Přehazovačka: SRAM GX Eagle AXS, T-Type
Rám: Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, na
Řazení: SRAM
Řetěz: SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí.
Řidítka: Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm.
Sedlo: Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka: Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 485 mm.
Středové složení: SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA závitované.
Tlumič: RockShox

Slash 9.8 GX AXS T-Type je karbonové horské kolo na enduro, které se nezalekne ani té nejděsivější sjezdové pasáže. Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením se zdvihem 170 mm a vysoko umístěným čepem zajistí optimální kontakt s povrchem na kamenech, při wallridech i ve strmých stoupáních. 29palcové kolo vpředu a 27,5palcové kolo vzadu umožňují hbité ovládání a kvalitní sada odpružení RockShox si poradí se vším, co na ni nachystáte. Dalším plusem je bezdrátová sada SRAM GX AXS, která řadí přesně i v záběru.

Odpružení s vysoko umístěným čepem - Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.