Slash 9.8 GX AXS T-Type Gen 6 Green (dark)
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Baterie: | SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou). |
Brzdy: | SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové. // SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové |
Brzdy - výrobce: | SRAM |
Gripy: | Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On. |
Kazeta: | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí. |
Kliky: | SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, T-Type, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm. |
Kotouč: | Maximální velikosti |
Model: | 2024 |
Odpružená vidlice: | RockShox |
Pláště: | Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce |
Představec: | Bontrager Line Pro, 35 mm, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm. |
Přehazovačka: | SRAM GX Eagle AXS, T-Type |
Rám: | Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, na |
Řazení: | SRAM |
Řetěz: | SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí. |
Řidítka: | Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm. |
Sedlo: | Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka: | Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 485 mm. |
Středové složení: | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA závitované. |
Tlumič: | RockShox |
Slash 9.8 GX AXS T-Type je karbonové horské kolo na enduro, které se nezalekne ani té nejděsivější sjezdové pasáže. Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením se zdvihem 170 mm a vysoko umístěným čepem zajistí optimální kontakt s povrchem na kamenech, při wallridech i ve strmých stoupáních. 29palcové kolo vpředu a 27,5palcové kolo vzadu umožňují hbité ovládání a kvalitní sada odpružení RockShox si poradí se vším, co na ni nachystáte. Dalším plusem je bezdrátová sada SRAM GX AXS, která řadí přesně i v záběru.
Odpružení s vysoko umístěným čepem - Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.