Neohodnoceno

Supercaliber SL 9.7 AXS Gen 2 Grey (light)

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupné od 07/2024 Dostupné od 10/2024 Dostupné od 08/2024 Dostupné od 08/2024 Dostupné od 05/2024 Zvolte variantu
Kód: 5303556 5303553 5303555 5303552 5303554 Zvolte variantu
Značka: Trek
133 990 Kč
Kategorie: Celoodpružená kola
Baterie: SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou).
Brzdy: SRAM Level Bronze, 2pístkové hydraulické kotoučové. // SRAM Level Bronze, 2pístkové hydraulické kotoučové.
Brzdy - výrobce: SRAM
Hlavové složení: FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole.
Kazeta: SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí.
Kliky: SRAM GX Eagle, DUB, T-Type, 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm.
Kotouč: Maximální velikosti
Model: 2024
Odpružená vidlice: RockShox
Pláště: Bontrager Sainte-Anne Pro XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,20 palce.
Představec: Bontrager Elite, 35 mm, 13 stupňů, délka 60 mm.
Přehazovačka: SRAM GX Eagle AXS, T-Type
Rám: Karbon SL OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm.
Řazení: SRAM
Řetěz: SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí.
Řidítka: Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm.
Sedlovka: Teleskopická, Bontrager Line, zdvih 125 mm, vnitřní vedení kabeláže, 31,6 mm, délka 395 mm
Středové složení: SRAM DUB, 92 mm, PressFit.
Tlumič: RockShox

Supercaliber SL 9.7 AXS je XC horské kolo z karbonu, na kterém prosvištíte singletrack a dorazíte do cíle jako raketa. Má karbonový rám, který vyvažuje tuhost s pružností pro výkon tam, kde je toho zapotřebí. Zadní odpružení IsoStrut je dostatečně měkké, takže hravě profrčíte náročným terénem moderních XC drah. Je připraveno zařádit si díky zcela bezdrátové 12rychlostní převodovce SRAM GX AXS pro přesné řazení, a to i pod zatížením.

Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.