Neohodnoceno

Supercaliber SLR 9.9 X0 AXS Gen 2 Grey

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupné od 06/2024 Dostupné od 06/2024 Dostupné od 06/2024 Dostupné od 07/2024 Dostupné od 06/2024 Zvolte variantu
Kód: 5303757 5303754 5303756 5303753 5303755 Zvolte variantu
Značka: Trek
219 990 Kč
Kategorie: Celoodpružená kola
Baterie: SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou).
Brzdy: SRAM Level Silver, 4pístkové hydraulické kotoučové. // SRAM Level Silver, čtyřpístkové hydraulické kotoučové.
Brzdy - výrobce: SRAM
Hlavové složení: FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole.
Kazeta: SRAM Eagle XS-1295, T-Type, 10-52, 12 rychlostí.
Kliky: SRAM X0 Eagle, T-Type, DUB, převodník 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 175 mm.
Kotouč: Maximální velikosti
Model: 2024
Odpružená vidlice: RockShox
Přehazovačka: SRAM X0 Eagle AXS, T-Type.
Rám: SLR, karbon OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm.
Řazení: SRAM
Řetěz: SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 rychlostí.
Řidítka: Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 0 mm, šířka 750 mm, -13stupňový sklon představce, dé
Sedlo: Bontrager Aeolus Elite, austenitové ližiny, šířka 145 mm.
Sedlovka: RockShox Reverb AXS, zdvih 150 mm, bezdrátová, 31,6 mm, délka 440 mm.
Středové složení: SRAM DUB, 92 mm, PressFit.
Tlumič: RockShox

Supercaliber SLR 9.9 X0 AXS je lehoučké XC horské kolo osazené špičkovými komponenty na závody. Jeho rám SLR z karbonu pro horská kola je nejen lehký, ale i pečlivě vyrobený. Vrstvení vláken je high modulus, takže nabízí potřebnou tuhost a zároveň zachovává nízkou hmotnost. XC dráhy jsou rok od roku náročnější. Proto je kolo osazeno 110mm vidlicí a 80mm zadním odpružením IsoStrut, které vyhladí jízdu, avšak neovlivní účinnost šlapání. Celek pak doplňují karbonová kola, karbonový kokpit a bezdrátová převodovka SRAM X0 pro přímý úchyt.

Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.