Neohodnoceno
Fuel EX 5 Gen 5 šedá/Orange (light)
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Brzdy: | Hydraulická kotoučová verze Shimano, páčka MT201, třmen MT200. // Hydraulická kotoučová verze Shimano, páčka MT201, třmen MT200. |
Brzdy - výrobce: | Shimano |
Gripy: | Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On. |
Hlavové složení: | Integrovaná ochrana Knock Block, poloměr 58 stupňů, zapouzdřené středové ložisko, horní 1-1/8 palce, spodní 1,5 palce. |
Kazeta: | Shimano Deore M6100, 10-51, 12 rychlostí. |
Kliky: | Shimano MT511, ocelový převodník 30 zubů, 52mm řetězová linka, délka 175 mm. |
Model: | 2023 |
Náboj předního kola: | Slitinová osa Bontrager, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Náboj zadního kola: | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, 6 šroubů, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa. |
Odpružená vidlice: | RockShox |
Pláště: | Maxxis Rekon EXO, wire bead, 60 tpi, 29x2.60'' |
Představec: | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, 0 stupňů, délka 50 mm. |
Přehazovačka: | Shimano Deore M6100, dlouhé ramínko. |
Ráfky: | Alex MD35, kompatibilní s bezdušovými plášti, 32 děr, šířka 35 mm, ventilek Presta. |
Rám: | Hliník Alpha Platinum, kónická hlavová trubka, Knock Block, vnitřní vedení lanek Control Freak, chránič dolní rámové trubky, ISC |
Řazení: | Shimano |
Řetěz: | Shimano Deore M6100, 12 rychlostí. |
Řidítka: | Slitina, Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm. |
Sedlo: | Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka: | TranzX JD-YSP18, zdvih 130 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 425 mm. |
Středové složení: | Shimano MT500, 92 mm, PressFit. |
Tlumič: | X-Fusion |
Celoodpružené trailové kolo Fuel EX 5 zvládne vše. Díky 140mm přednímu a 130mm zadnímu odpružení na traily, pohonu Shimano 1x12, teleskopické sedlovce na snížení sedla při sjezdech a hydraulickým kotoučovým brzdám je Fuel EX 5 vysoce výkonné a úžasně všestranné MTB kolo za výbornou cenu.
Bude mé kolo mít sníženou horní rámovou trubku? - U menších rámů (XS a S) se horní rámová trubka směrem k sedlové trubce svažuje. Díky tomuto provedení je rám nižší, což vyhovuje jezdcům menších postav, kteří tak mohou být nad kolem rozkročeni pohodlněji. U větších rámů (od M) je horní rámová trubka vodorovná, protože vyšší jezdci, kteří mají delší nohy, nemají s výškou rámu problém.