Slash 9.8 XT Gen 6 Red (dark)
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Brzdy: | Shimano XT M8120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové. // Shimano XT M8120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové. |
Brzdy - výrobce: | Shimano |
Gripy: | Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On. |
Hlavové složení: | Integrované ložisko, horní 1-1/8 palce, spodní 1,5 palce, možnost nastavení úhlu. |
Kazeta: | Shimano XT M8100, 10-51, 12 rychlostí. |
Kliky: | Shimano XT M8120, slitinový převodník 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm |
Kotouč: | Maximální velikosti |
Model: | 2025 |
Odpružená vidlice: | Trek |
Pláště: | Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce |
Představec: | Bontrager Line Pro, 35 mm, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm. |
Přehazovačka: | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
Rám: | Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, na |
Řazení: | Shimano |
Řetěz: | Shimano Ultegra/XT M8100, 12 rychlostí. |
Řidítka: | Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm. |
Sedlo: | Verse Short Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm. |
Sedlovka: | Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 150 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 410 mm. |
Středové složení: | BSA Shimano BB-MT501 BSA. |
Tlumič: | RockShox |
Slash 9.8 je karbonové horské kolo na enduro, které se nezalekne ani té nejděsivější sjezdové pasáže. Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením se zdvihem 170 mm a vysoko umístěným čepem zajistí optimální kontakt s povrchem na kamenech, při wallridech i ve strmých stoupáních. 29palcové kolo vpředu a 27,5palcové kolo vzadu umožňují hbité ovládání a kvalitní sada odpružení RockShox si poradí se vším, co na ni nachystáte. Navíc získáte pohon Shimano XT pro přesné řazení v každém terénu.
Odpružení s vysoko umístěným čepem - Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.