Neohodnoceno

Supercaliber SL 9.6 Gen 2 Blue

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Kód: 5302866 5302863 5302865 5302862 5302864 Zvolte variantu
Značka: Trek
97 990 Kč
Kategorie: Celoodpružená kola
Brzdy: Hydraulická kotoučová brzda Shimano, páčka MT501, třmen MT500.
Brzdy - výrobce: Shimano
Gripy: Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On.
Hlavové složení: FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole.
Kazeta: Shimano Deore M6100, 10-51, 12 rychlostí.
Kliky: Shimano MT512, 32 zubů, řetězová linka 55 mm, 175 mm.
Kotouč: Maximální velikosti
Model: 2024
Náboj předního kola: Shimano MT400, centerlock, Boost110, 15mm pevná osa.
Náboj zadního kola: Shimano MT410B, centerlock, Boost148, 12mm pevná osa.
Odpružená vidlice: RockShox
Představec: Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 80 mm.
Přehazovačka: Shimano SLX M7100, dlouhé ramínko.
Ráfky: Bontrager Kovee, dvoustěnný, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta.
Rám: Karbon SL OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm.
Řazení: Shimano
Řetěz: Shimano Deore M6100, 12 rychlostí.
Řidítka: Bontrager Rhythm Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm.
Sedlo: Bontrager Verse Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm
Sedlovka: TranzX JD-YSP18, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 470 mm.
Středové složení: Shimano MT500, 92 mm, PressFit.
Tlumič: RockShox

Supercaliber SL 9.6 je XC horské kolo z karbonu, na kterém prosvištíte singletrack a dorazíte do cíle jako raketa. Má karbonový rám, který vyvažuje tuhost s pružností pro výkon tam, kde je toho zapotřebí. Zadní odpružení IsoStrut je dostatečně měkké, takže hravě profrčíte náročným terénem moderních XC drah. Je připraveno opřít se do toho díky 12rychlostnímu pohonu Shimano SLX, který nabízí potřebný převod na stoupání a oddělení od skupiny.

Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.