Neohodnoceno

Supercaliber SL 9.6 Gen 2 Grey (light)/červená

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupné od 11/2024 Dostupné od 11/2024 Dostupné od 11/2024 Dostupné od 11/2024 3-5 dní Zvolte variantu
Kód: 5323801 5323798 5323800 5323797 5323799 Zvolte variantu
Značka: Trek
104 990 Kč
Kategorie: Celoodpružená kola
Gripy: Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On.
Hlavové složení: FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole.
Kazeta: Shimano Deore M6100, 10-51, 12 rychlostí.
Kotouč: Maximální velikosti
Model: 2025
Náboj předního kola: Shimano TC500, slitina, Centerlock, 110 x 15mm pevná osa
Náboj zadního kola: Shimano TC500, slitina, Centerlock, 148 x 12mm pevná osa.
Odpružená vidlice: RockShox
Pláště: Bontrager Sainte-Anne RSL XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 220 tpi, 29 x 2,40 palce.
Představec: Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 80 mm.
Přehazovačka: Shimano SLX M7100, dlouhé ramínko.
Ráfky: Bontrager Kovee, dvoustěnný, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta.
Rám: SL, karbon OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm
Řazení: Shimano
Řetěz: Shimano Deore M6100, 12 rychlostí.
Řidítka: Bontrager Rhythm Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm.
Sedlo: Verse Short Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm.
Sedlovka: Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 450 mm.
Tlumič: RockShox

Supercaliber SL 9.6 je XC horské kolo z karbonu, na kterém prosvištíte singletrack a dorazíte do cíle jako raketa. Má karbonový rám, který vyvažuje tuhost s pružností pro výkon tam, kde je toho zapotřebí. Zadní odpružení IsoStrut je dostatečně měkké, takže hravě profrčíte náročným terénem moderních XC drah. Je připraveno opřít se do toho díky 12rychlostnímu pohonu Shimano SLX, který nabízí potřebný převod na stoupání a oddělení od skupiny.

Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.