Supercaliber SLR 9.7 GX AXS T-Type Gen 2 Grey (dark)/Purple
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Baterie: | SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou). |
Brzdy: | SRAM Level Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové. // SRAM Level Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové |
Brzdy - výrobce: | SRAM |
Hlavové složení: | FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole. |
Kazeta: | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí |
Kliky: | SRAM GX Eagle, DUB, T-Type, 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 175 mm. |
Kotouč: | Maximální velikosti |
Model: | 2025 |
Odpružená vidlice: | RockShox |
Pláště: | Bontrager Sainte-Anne RSL XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 220 tpi, 29 x 2,40 palce |
Představec: | Bontrager Elite, 35 mm, 13 stupňů, délka 80 mm. |
Přehazovačka: | SRAM GX Eagle AXS, T-Type |
Rám: | SL, karbon OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm |
Řazení: | SRAM |
Řetěz: | SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí. |
Řidítka: | Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm. |
Sedlo: | Verse Short Elite, duté magnéziové ližiny, šířka 145 mm. |
Sedlovka: | Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 150 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 410 mm. |
Středové složení: | SRAM DUB, 92 mm, PressFit. |
Tlumič: | RockShox |
Supercaliber SLR 9.7 GX AXS je lehoučké XC horské kolo z karbonu připravené pořádně se do toho opřít při závodech. Jeho rám SLR z karbonu pro horská kola je nejen lehký, ale i pečlivě vyrobený. Vrstvení vláken je high modulus, takže nabízí potřebnou tuhost a zároveň zachovává nízkou hmotnost. XC dráhy jsou rok od roku náročnější. Proto je kolo osazeno 110mm vidlicí a 80mm zadním odpružením IsoStrut, které vyhladí jízdu, avšak neovlivní účinnost šlapání. Celek pak doplňují karbonový kokpit a bezdrátové řazení SRAM GX AXS.
Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.