Neohodnoceno

Supercaliber SLR 9.8 XT Gen 2 Grey

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Na dotaz Dostupné od 08/2024 Dostupné od 11/2024 Na dotaz Dostupné od 08/2024 Zvolte variantu
Kód: 5303640 5303637 5303639 5303636 5303638 Zvolte variantu
Značka: Trek
157 990 Kč
Kategorie: Celoodpružená kola
Brzdy: Shimano Deore XT M8100, hydraulické kotoučkové. // Shimano Deore XT M8100, hydraulické kotoučkové.
Brzdy - výrobce: Shimano
Gripy: ESI Chunky.
Hlavové složení: FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole.
Kazeta: Shimano XT M8100, 10-51, 12 rychlostí.
Kliky: E*thirteen TRS Race, karbon, čep 30 mm, slitinový převodník 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm.
Kotouč: Maximální velikosti
Model: 2024
Odpružená vidlice: Fox
Pláště: Bontrager Sainte-Anne RSL XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 220 tpi, 29 x 2,40 palce.
Přehazovačka: Shimano XT M8100, dlouhé ramínko.
Rám: SLR, karbon OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm.
Řazení: Shimano
Řetěz: Shimano Ultegra/XT M8100, 12 rychlostí.
Řidítka: Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 0 mm, šířka 750 mm, -13stupňový sklon představce, dé
Sedlo: Bontrager Aeolus Elite, austenitové ližiny, šířka 145 mm.
Sedlovka: Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 345 mm.
Středové složení: E*thirteen BB20-92.
Tlumič: RockShox

Supercaliber SLR 9.8 XT je lehoučké XC horské kolo, které se do toho při závodech pořádně opře. Jeho rám SLR z karbonu pro horská kola je nejen lehký, ale i pečlivě vyrobený. Vrstvení vláken je high modulus, takže nabízí potřebnou tuhost a zároveň zachovává nízkou hmotnost. XC dráhy jsou rok od roku náročnější. Proto je kolo osazeno 110mm vidlicí a 80mm zadním odpružením IsoStrut, které vyhladí jízdu, avšak neovlivní účinnost šlapání. Celek pak doplňují karbonová kola, karbonový kokpit a pohon Shimano XT osvědčený na trailech.

Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.