Supercaliber SLR 9.9 Flight Attendant Gen 2 Red (dark)
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Baterie: | SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou). |
Brzdy: | SRAM Level Ultimate, 4pístkové hydraulické kotoučové. // SRAM Level Ultimate, 4pístkové hydraulické kotoučové. |
Brzdy - výrobce: | SRAM |
Gripy: | ESI Chunky. |
Hlavové složení: | FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole. |
Kazeta: | SRAM Eagle XS-1299, T-Type, 10-52, 12 rychlostí. |
Kliky: | SRAM XX SL, Flight Attendant, DUB Wide, slitinový převodník 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm. |
Kotouč: | Maximální velikosti |
Model: | 2025 |
Odpružená vidlice: | RockShox |
Pláště: | Pirelli Scorpion XC, možnost použití bezdušových plášťů, Team Edition Pro Wall, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,20 palce |
Přehazovačka: | SRAM XX SL Eagle AXS, T-Type. |
Rám: | SLR, karbon OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm |
Řetěz: | SRAM XX Eagle, T-Type, 12 rychlostí. |
Řidítka: | Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 0 mm, šířka 750 mm, -13stupňový sklon představce, dé |
Sedlo: | Aeolus RSL, karbonové ližiny, šířka 145 mm |
Sedlovka: | RockShox Reverb AXS, zdvih 100 mm, bezdrátová, 31,6 mm, délka 340 mm. |
Středové složení: | SRAM DUB, 92 mm, PressFit. // SRAM DUB, 92 mm, PressFit. |
Tlumič: | RockShox |
Supercaliber SLR 9.9 Flight Attendant Gen 2 je lehoučké XC horské kolo se špičkovými komponenty na závody. Jeho rám SLR z karbonu pro horská kola je nejen lehký, ale i pečlivě vyrobený. Vrstvení vláken je high modulus, takže nabízí potřebnou tuhost a zároveň zachovává nízkou hmotnost. Je osazeno 110mm vidlicí a 80mm tlumičem IsoStrut s Flight Attendant, který zaručuje vyšší rychlost s neustálými úpravami odpružení za jízdy. Celek pak doplňují karbonová kola, karbonový kokpit a nejlehčí bezdrátová převodovka SRAM pro přímý úchyt.
Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.