Supercaliber SLR 9.9 XTR Gen 2 Black/grey
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Brzdy: | Shimano XTR M9100, hydraulické kotoučové. |
Brzdy - výrobce: | Shimano |
Hlavové složení: | FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole. |
Kazeta: | Shimano XTR M9101, 10-51, 12 rychlostí. |
Kliky: | E*thirteen TRS Race, karbon, čep 30 mm, slitinový převodník 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm. |
Kotouč: | Maximální velikosti |
Model: | 2024 |
Odpružená vidlice: | Fox |
Pláště: | Bontrager Sainte-Anne RSL XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 220 tpi, 29 x 2,40 palce. |
Přehazovačka: | Shimano XTR M9100, Shadow Plus, dlouhé ramínko, pastorek max. 51 zubů. |
Rám: | SLR, karbon OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm. |
Řazení: | Shimano |
Řetěz: | Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12 rychlostí. |
Řidítka: | Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 0 mm, šířka 750 mm, -13stupňový sklon představce, dé |
Sedlo: | Aeolus RSL, karbonové ližiny, šířka 145 mm. |
Sedlovka: | Fox Transfer SL, zdvih 100 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm. |
Středové složení: | E*thirteen BB20-92. |
Tlumič: | RockShox |
Supercaliber SLR 9.9 XTR je lehoučké XC horské kolo z karbonu osazené nejlepšími komponenty na závody. Jeho rám SLR z karbonu pro horská kola je nejen lehký, ale i pečlivě vyrobený. Vrstvení vláken je high modulus, takže nabízí potřebnou tuhost a zároveň zachovává nízkou hmotnost. XC dráhy jsou rok od roku náročnější. Proto je kolo osazeno 110mm vidlicí a 80mm zadním odpružením IsoStrut, které vyhladí jízdu, avšak neovlivní účinnost šlapání. Celek pak doplňují karbonová kola, karbonový kokpit a pohon Shimano XTR.
Jedinečnost v jedinečnosti - V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.