Neohodnoceno

Slash 9.9 XTR Gen 6 Green (dark)

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupné od 08/2024 Dostupné od 08/2024 Dostupné od 06/2024 Dostupné od 08/2024 Dostupné od 08/2024 Zvolte variantu
Kód: 5304451 5304448 5304450 5304447 5304449 Zvolte variantu
Značka: Trek
283 490 Kč
Kategorie: Celoodpružená kola
Brzdy: Shimano XTR M9120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové. // Shimano XTR M9120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové.
Brzdy - výrobce: Shimano
Gripy: Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On.
Hlavové složení: Integrované ložisko, horní 1-1/8 palce, spodní 1,5 palce, možnost nastavení úhlu.
Kazeta: Shimano XTR M9101, 10-51, 12 rychlostí.
Kliky: E*thirteen LG1 Race, karbon, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm.
Kotouč: Maximální velikosti
Model: 2024
Odpružená vidlice: RockShox
Pláště: Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce
Přehazovačka: Shimano XTR M9100, Shadow Plus, dlouhé ramínko, pastorek max. 51 zubů.
Rám: Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, na
Řazení: Shimano
Řetěz: Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12 rychlostí.
Řidítka: Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 27,5 mm, šířka 820 mm, 0stupňový sklon představce, d
Sedlo: Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka: Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 200 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 550 mm.
Středové složení: E*thirteen BB20-P, BSA se závitem, šířka 73 mm.
Tlumič: RockShox

Slash 9.9 XTR je špičkové karbonové horské kolo na enduro, s nímž přejedete úplně všechno. Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením se zdvihem 170 mm a vysoko umístěným čepem zajistí optimální kontakt s povrchem na kamenech, při wallridech i ve strmých stoupáních. 29palcové kolo vpředu a 27,5palcové kolo vzadu umožňují hbité ovládání a kvalitní sada odpružení RockShox si poradí se vším, co na ni nachystáte. Dalším plusem je prvotřídní pohon Shimano XTR, který řadí přesně a skoro nic neváží.

Odpružení s vysoko umístěným čepem - Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.