Slash 9.9 XTR Gen 6 Green (light)
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Brzdy: | Shimano XTR M9120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové. // Shimano XTR M9120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové. |
Brzdy - výrobce: | Shimano |
Gripy: | Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On. |
Hlavové složení: | Integrované ložisko, horní 1-1/8 palce, spodní 1,5 palce, možnost nastavení úhlu. |
Kazeta: | Shimano XTR M9101, 10-51, 12 rychlostí. |
Kliky: | E*thirteen LG1 Race, karbon, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm. |
Kotouč: | Maximální velikosti |
Model: | 2024 |
Odpružená vidlice: | RockShox |
Pláště: | Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce |
Přehazovačka: | Shimano XTR M9100, Shadow Plus, dlouhé ramínko, pastorek max. 51 zubů. |
Rám: | Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, na |
Řazení: | Shimano |
Řetěz: | Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12 rychlostí. |
Řidítka: | Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 27,5 mm, šířka 820 mm, 0stupňový sklon představce, d |
Sedlo: | Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka: | Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 345 mm. |
Středové složení: | E*thirteen BB20-P, BSA se závitem, šířka 73 mm. |
Tlumič: | RockShox |
Slash 9.9 XTR je špičkové karbonové horské kolo na enduro, s nímž přejedete úplně všechno. Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením se zdvihem 170 mm a vysoko umístěným čepem zajistí optimální kontakt s povrchem na kamenech, při wallridech i ve strmých stoupáních. 29palcové kolo vpředu a 27,5palcové kolo vzadu umožňují hbité ovládání a kvalitní sada odpružení RockShox si poradí se vším, co na ni nachystáte. Dalším plusem je prvotřídní pohon Shimano XTR, který řadí přesně a skoro nic neváží.
Odpružení s vysoko umístěným čepem - Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.