1 hodnocení

TREK Domane SL 5 gen.4 2023

Domane SL 5 hravě zvládá drsné silnice a dlouhé kilometry. Nabízí hladkou, elegantní a aerodynamickou jízdu. Lehký rám z karbonu OCLV řady 500 je osazen zadním prvkem IsoSpeed, který vyhlazuje nerovnosti silnic a snižuje únavu. Rovněž má integrovaný kokpit pro nastavení, které je stejně tak dobré, jak vypadá. Má spolehlivý pohon Shimano 105, kotoučové brzdy pro brzdný výkon v každém počasí a vnitřní úložný prostor se snadným přístupem k ukládání nezbytností pro jízdu. Nabízí prostor až na 38c pláště, takže zdoláte téměř cokoli od asfaltu po štěrk.

Možnost přestavby na SRAM Rival AXS

Velikost silničního rámu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Na dotaz
Kód: 5270413
Značka: Trek
99 990 Kč –34 % 65 990 Kč
Kategorie: Silniční kola
DomaneSL5 23 36149 B Primary
Akce
99 990 Kč –34 %
Rám Karbon OCLV řady 500, IsoSpeed, vnitřní úložný prostor, kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek, držák řetězu 3S, úchyty na blatníky, kotouč s úchytem Flat Mount, pevná osa 142 x 12 mm.
Velikost rámu Vytrvalostní
Zapletená kola-výplety
expand_less
Přední náboj Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, kotouč Center Lock, pevná osa 100 x 12 mm.
Zadní náboj Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, kotouč Center Lock, ořech Freehub Shimano 11 rychlostí, pevná osa 142 x 12 mm.
Ráfek Bontrager Paradigm SL, možnost použití bezdušových plášťů, 24 děr, šířka 21 mm, ventilek Presta.
Dráty 14g stainless
Plášť Bontrager R3 Hard-Case Lite, možnost použití bezdušových plášťů, aramidová patka, 120 tpi, 700x32c.
Maximální velikost pláště 38c bez blatníků, 35c s blatníky
Pohon
expand_less
*Řazení Velikost: 44, 47, 50, 52
Shimano 105 R7025, páčka s krátkým dosahem, 11 rychlostí
Velikost: 54, 56, 58, 60, 62
Shimano 105 R7020, 11 rychlostí
Přesmykač Shimano 105 R7000, braze-on.
Přehazovačka Shimano 105 R7000, dlouhé ramínko, převodník max. 34 zubů.
*Klika Velikost: 44, 47
Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktní), délka 165 mm.
Velikost: 50, 52
Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktní), délka 170 mm.
Velikost: 54, 56
Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktní), délka 172,5 mm.
Velikost: 58, 60, 62
Shimano 105 R7000, 50/34 (kompaktní), délka 175 mm.
Středové složení Praxis, T47 závitované, vnitřní ložisko.
Kazeta Shimano 105 HG700-11, 11-34, 11 rychlostí.
Řetěz Shimano 105 HG601, 11 rychlostí.
Maximální rozměry převodníku 2x: 52/36
Komponenty
expand_less
*Sedlo Velikost: 44, 47, 50, 52
Bontrager P3 Verse Comp, ocelové ližiny, šířka 155 mm.
Velikost: 54, 56, 58, 60, 62
Bontrager P3 Verse Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm.
*Sedlovka Velikost: 44, 47, 50, 52, 54, 56
Karbonová sedlovka Domane, tvarování trubek KVF2, 20mm offset, délka 280 mm
Velikost: 58, 60, 62
Karbonová sedlovka Domane, tvarování trubek KVF2, 20mm offset, délka 320 mm
*Řídítka Velikost: 44, 47
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, slitina, 31,8 mm, vnitřní vedení Di2, dosah 75 mm, oblouk 128 mm, šířka 36 cm.
Velikost: 50
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, slitina, 31,8 mm, vnitřní vedení Di2, dosah 75 mm, oblouk 128 mm, šířka 38 cm.
Velikost: 52
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, slitina, 31,8 mm, vnitřní vedení Di2, dosah 75 mm, oblouk 128 mm, šířka 40 cm.
Velikost: 54, 56
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, slitina, 31,8 mm, vnitřní vedení Di2, dosah 75 mm, oblouk 128 mm, šířka 42 cm.
Velikost: 58, 60, 62
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, slitina, 31,8 mm, vnitřní vedení Di2, dosah 75 mm, oblouk 128 mm, šířka 44 cm.
Omotávka na řídítka Omotávka řídítek Bontrager Supertack Perf.
*Představec Velikost: 44
Bontrager RCS Pro, 7 stupňů, délka 60 mm.
Velikost: 47
Bontrager RCS Pro, 7 stupňů, délka 70 mm.
Velikost: 50
Bontrager RCS Pro, 7 stupňů, délka 80 mm.
Velikost: 52, 54
Bontrager RCS Pro, 7 stupňů, délka 90 mm.
Velikost: 56, 58
Bontrager RCS Pro, 7 stupňů, délka 100 mm.
Velikost: 60, 62
Bontrager RCS Pro, 7 stupňů, délka 110 mm.
Brzdový rotor Shimano SM-RT70, centerlock, 160 mm.
Rozměry kotouče Maximální velikost kotouče: 160 mm přední a zadní
Hmotnost
expand_less
Hmotnost 56 – 8,93 kg
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 125 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: